vineri, 11 aprilie 2008

Tag: I'm it!

Mi s-a parut o idee interesanta cand am citit postul pe pagina lui Paul , asa ca preiau si eu leapsa, care suna asa:

1. Ia cartea care se află cel mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Caută a 5-a frază. Sau propoziţie simplă :).
4. Postează pe blog următoarele 4 fraze, împreună cu aceste instructiuni.
5. Dă leapşa mai departe la 6 prieteni. Sau nu…

"La insistentele mele, a iesit din imbufnare. Din nou am avut lungi convorbiri in care mai putin contau cuvintele si mai mult intentia: doream sa ne vorbim, nu mai conta despre ce. Marivodam, iar aceasta relatie fara scop nu ducea nicaieri, dar ne ducea repede. Dora era o "analfabeta luminata" care urmase numeroase cursuri fara sa le termine."
Pascal Bruckner - Iubirea fata de aproapele

Dau mai departe Aleenei , lui Lili si gazutzei. Si oricui mai vrea

Niciun comentariu: