sâmbătă, 12 aprilie 2008

AM INTALNIT BARBATUL PERFECT!!!

Sa nu credeti ca e o gluma. Sunt de-a dreptul indragostita de acest barbat chipes. Pot spune ca esenta lui reprezinta centrul gravitational al tuturor gandurilor si dorintelor feminine (adica e tot ce ne-am putea dori vreodata vreuna dintre noi;)). E cel mai dulce si cel mai dorit barbat din galaxie. L-am intalnit in Carrefour Militari, ultimul loc in care mi-as fi putut imagina ca ma asteapta barbatul viselor mele. L-am vazut prima data din spate, dar am stiut ca e el. Cand s-a intors si m-a privit cu ochii lui mari, tot ce am putu face a fost sa zambest stanjenita. Mi-a oferit bomboane de ciocolata si o floare. Apoi a fost de acord sa faca o poza cu mine. Stiam ca nu il voi mai vedea niciodata, insa o parte din el va fi intotdeauna langa mine. Pentru cateva minute, am avut langa mine barbatul ideal. Daca vreti sa-l cunoasteti, click aici. Pentru amanunte (de genul nr lui de-acasa si unde il puteti gasi) click aici. Intreaga noastra poveste de dragoste aici

Un comentariu:

Ultimo spunea...

Foarte tare !!! :))