marți, 18 martie 2008

Totul incepe aici

Inteleg binisor ca un blog nu este un jurnal. Nici pe departe. Dar cum acesta este primul meu post, m-am gandit sa ma prezint. Sunt Andrita. Sunt studenta. Imi place ceea ce fac, chiar daca uneori las alta impresie. Sunt tanara. Am toata viata inainte sa ma preocupe banii si cariera. Acum ma distrez. Sunt neatenta si uituca. Imi incui cheile in masina si imi las farurile aprinse toata noaptea. Cunosc oameni care ma plac. Si eu pe ei. Cunosc si oameni care nu ma pot suferi. Si eu pe ei. Cunosc oameni care m-au tradat, care m-au iubit, care m-au facut sa zambesc, care m-au facut sa ma simt unica si oameni carora nu le-a pasat.
In mod natural, cu totii devenim oamenii aceia, mai devreme sau mai tarziu.
Tuturor le multumesc, pentru ca de la fiecare am invatat cate ceva si datorita lor sunt femeia de astazi.

Un comentariu:

fuzzy spunea...

Stim, cunoastem si de asta te iubim asa cum esti. Si ca sa ne mai amuzam te mai intrebam din cand in cand daca ai idee unde ti-ai parcat masina sau daca ai stins farurile ;))