luni, 28 iulie 2008

Emo-manele? yak...

Teo de la Cafe Deko spunea intr-un show ca nu e nimic mai naso decat un manelist fumat, care intelege ce vrea sa spuna Guta despre dusmani: "Asa e, frate. Sunt peste tot!" Eu vin acum si-l contrazic. Categoric. In periplurile mele pe Internet, am dat peste o specie noua de manelist-mutant si anume manelistul emo. Da, ati auzit bine. E M O ! Cu tunsoare si tot ce trebuie. Asta nu plange ca nu are colt, ci rememoreaza moartea tatalui sa intr-un accident de masina. Iar.. si iar.. si iar.

Multumiri speciale Cocalari pentru filmuletul horror de azi.
Recomandari speciale: creierul prajit se serveste cu lamaie. Pentru timpane iritate inca nu am gasit un remediu fara efecte secundare
Later edit:http://www.youtube.com/watch?v=CbHW8aoHSXY&feature=related acesta este linkul direct pentru youtube, pentru ca mi-a fost atrasa atentia ca nu mereu functioneaza de pe blog

Niciun comentariu: