miercuri, 30 iulie 2008

Campanie anti-viteza 2008

Politia Romana, in Parteneriat cu Petrom si agentia de publicitate Leo Burnett au dat, de 500,000 de euro, prima campanie adevarata de constientizare si responsabilizare a dementilor care circula pe strazile din Romania. Si printul si spoturile sunt foarte agresive, iar mesajele pe care le trimit sunt socante. Mie mi s-a parut ca, in sfarsit, spoturile se apropie de cele realizate in afara si sper sa isi atinga scopul. Nu cred in minuni, insa daca macar unul din pustii teribilisti care se urca beat la masina si are senzatia ca se transforma in zeul Thor cand conduce cu 200km/h si omoara un om nevinovat se va gandi de doua ori inainte sa rasuceasca cheia in contact, probabil voi merge un pic mai linistita pe strada.
Fara sa o mai lungesc, acesta este printul

Si acestea sunt spoturile.


Campanie anti-viteza
Vezi mai multe video din Blog »


Campanie anti-viteza - al doilea spot
Vezi mai multe video din Blog »
In seara asta am aflat ca exista si un al treilea clip, care insa nu s-a lasat gasit nici pe trilulilu, nici pe youtube. Daca il gasiti pe undeva, v-as fi recunoscatoare sa ma anuntati si pe mine.
Pentru cine vrea sa afle mai multe despre campanie, cititi pe Business Standard

Niciun comentariu: